پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119671
گفت و گوي صميمي امام جمعه فارسان با ورزشکاران جودوکار اين شهرستان
تاریخ انتشار : 1393/09/10
نمایش : 1124
امام جمعه فارسان، با حضور در هيئت جودو اين شهر، به گفت و گوي صميمي با جوانان و مسؤولان اين رشته ورزشي پرداخت.
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين حسين جمالي زاده با اشاره به اثرات مثبت ورزش در زندگي انسان، پر کردن اوقات فراغت جوانان را يکي از مهم ترين اين اثرات بيان و اظهار داشت: اگر اوقات فراغت جوانان با ورزش و تفريحات سالم پر نشود، ممکن است که آن ها به سمت انحرافات کشيده شوند.


امام جمعه فارسان با بيان اين که ورزش باعث افزايش نشاط و شادابي و تندرستي جسم مي شود، خاطرنشان کرد: بسياري از افراد با کهولت سن، دچار پيري و فرسودگي مي شوند و با بيماري هاي مختلف دست و پنجه نرم مي کنند که اين از ورزش نکردن هاي دوران جواني و ورزيده نبودن بدن آن ها نشأت مي گيرد.


اين مقام مسؤول با اشاره به اين که بهترين راه براي افزايش شادابي جسم و روح انسان، ورزش کردن است، تصريح کرد: ورزش باعث تخليه انرژي هاي منفي بدن مي شود که اين در سلامت روح بسيار تأثيرگذار است.


حجت الاسلام جمالي زاده با بيان اين که منظم و مؤدب شدن فرد در پي برنامه هاي ورزشي يکي ديگر از کارکردهاي ورزش است، ابراز داشت: وقتي فرد به صورت منظم در برنامه ها و کلاس هاي آموزشي شرکت مي کند و ياد مي گيرد که در همه مراحل ورزشي بايد از استاد خود اجازه بگيرد، اين باعث مي شود که فرد در زندگي منظم و مؤدب بار بيايد.


وي با بيان اين که ورزش کار نبايد ورزش کردن را به صورت نيمه تمام رها کند، افزود: جوانان بايد در کنار ورزش کردن، هم خوب درس بخوانند و هم در همه مراحل زندگي خداوند را مدنظر بگيرند که اگر اين شد، سعادت و کمال دنيا را به همراه خواهد داشت.


وي با اشاره به اين که قهرمان ورزشي که در اوج امور علمي قرار دارد، در همه زمينه ها رشد پيدا خواهد کرد، ابراز داشت: رفاقت با خداوند متعال نيز انسان را به درجات بالاي دنيوي مي رساند که راه رفاقت با خداوند نيز در نماز اول وقت و قرآن خواندن خلاصه مي شود.


امام جمعه فارسان با اشاره به اين که سرآمد همه نمازها نيز در نماز جمعه خلاصه مي شود، بر پيش قدم بودن ورزشکاران در نماز جمعه شهرستان تأکيد کرد.
 
انتهاي پيام/ 590 پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html